mandag 29. desember 2014

Dekorert skiferhelle


Dette måtte bare prøves. Jeg hadde liggende inne en skiferhelle 
og i går hadde jeg en liten 
hobby time for meg selv på loftet :)
Dette motivet synes jeg er så fint og kan stå fremme 
hele vinteren :)



Berit med facebook siden Håndaget med glede av Berit T har laget de vakreste skiferheller 
og hun er absolutt min største inspirasjonskilde i masse. 
Begge elsker vi nostalgiske motiver 
Berit er en tusenkunstner av de sjeldne og er like flink med malepenselen sin :)



Skal den stå ute må jeg nok lakke over en ekstra gang




Håper dere ble inspirert!


Klem Bente

5 kommentarer:

  1. Så utrolig fin ☺ Å helt din smak 👍

    SvarSlett
  2. Så vakkert. Skifer ser ut til å være et nydelig lerret :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig!!!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!!
    Og tusen takk for all inspirasjon i 2014 -ser frem til nye innlegg fra deg i 2015:)
    Nyttårsklem fra Janne

    SvarSlett
  4. Wow - denne var nydelig :)
    Takk for tipset - dette må prøves en gang når snøen har
    forsvunnet og jeg finner noen skiferheller i hagen..

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥